Första tanken

Första natten på länge att somna med harmoni i hjärtat, utan någon gnutta oro eller ångest. Bra tid att börja starta någonting nytt och ljust, kände jag, något som handlar bara om mig. Mig och alla dem som formar och gestaltar mig, men i grund och botten bara mig. Jag önskade orka berätta om min fantastiska dag jag hade idag, dag, liksom hela vecka. Och jag önskade hinna förklara grunden till såren som annars så länge legat i mig om nätterna och skavt. Om inte mina ögonlock varit så tunga, om jag inte fallit i sömn halvt över min telefon. Hur som helst, Varavärdefull ska bli en fin sida för mig, en typ av dagbok. Godnatt så länge, så hörs vi snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0